dinsdag 21 februari 2012

Fatima Moreira de Melo in nieuw seizoen Ik Hou Van Holland van Linda de Mol


Fatima Moreira de Melo in nieuw seizoen Ik Hou Van Holland van Linda de Mol

Een nieuw seizoen van het door Talpa gemaakte programma Ik Hou Van Holland staat bij tv-zender RTL 4 in de startblokken met Fatima Moreira de Melo. Het zaterdagavond tv-feestje staat ook dit seizoen weer onder leiding van Linda de Mol.

Aan de gezellige chaos nemen ook de teamcaptains Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis deel. Elke aflevering zullen verschillende bekende Nederlanders zoals Fatima Moreira de Melo in de teams van beide teamcaptains plaatsnemen. Talpa heeft ook in het nieuwe seizoen niets aan het programmaformat gewijzigd. Daar is natuurlijk ook geen noodzaak voor. Tijdens het vorige seizoen werd elke aflevering van Ik Hou Van Holland door meer dan 2 miljoen Nederlanders bekeken.

In het nieuwe seizoen van Ik Hou Van Holland zijn onder meer te gast: oud-hockeyster Fatima Moreira de Melo, cabaretiers Ruben van der Meer en Tijl Beckand, illusionist Hans Klok, acteur Waldemar Torenstra, zanger en acteur Thomas Acda, standupcomedian en schrijver Raoul Heertje, Opsporing Verzocht-presentatoren Anniko van Santen en Frits Sissing, de zingende zusjes Monique en Suzanne Klemann, Charly Luske en zijn vrouw en actrice Tanja Jess, zanger Jan Smit, zangeres Esmée Denters en presentator Beau van Erven Dorens.

De eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Ik Hou Van Holland met Fatima Moreira de Melo wordt op zaterdagavond 25 februari rond 20.30 uur op tv-zender RTL 4 uitgezonden.

Vanaf zaterdag 25 februari barst dus het feestje dat ‘Ik Hou Van Holland’ heet weer in alle hevigheid los bij RTL 4 met Fatima Moreira de Melo. Linda de Mol geeft als vanouds leiding aan de gezellige chaos, die wordt veroorzaakt door captains Jeroen van Koningsbrugge en Guus Meeuwis, samen met hun teams.

Het recept is ongewijzigd; Linda, Jeroen en Guus krijgen iedere week Nederlandse prominenten op bezoek, die hun kennis op het gebied van Nederlandse film, muziek, sport, spelling en televisie tentoonspreiden. Dit gebeurt door het spelen van de oude vertrouwde ‘Ik Hou Van Holland’-spellen, die weer zorgen voor veel hilariteit.

In het nieuwe seizoen van ‘Ik Hou Van Holland’ zijn onder meer te gast: Fatima Moreira de Melo, acteur Waldemar Torenstra, zanger en acteur Thomas Acda, standupcomedian en schrijver Raoul Heertje, Opsporing Verzocht-presentatoren Anniko van Santen en Frits Sissing, de zingende zusjes Monique en Suzanne Klemann, Charly Luske en zijn vrouw en actrice Tanja Jess, zanger Jan Smit, zangeres Esmée Denters en presentator Beau van Erven Dorens.

In de eerste aflevering wordt Jeroen bijgestaan door acteur Geza Weisz, oud-hockeyster Fatima Moreira de Melo en cabaretier Ruben van der Meer. Wereldkampioene veldrijden Marianne Vos, cabaretier en programmamaker Tijl Beckand en illusionst Hans Klok steunen Guus in de vrolijke strijd.

De Talpa-show ‘Ik Hou van Holland’ met Fatima Moreira de Melo op 25 februari tussen 20.30 en 22.10 uur bij RTL 4.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten