vrijdag 17 juni 2011

Fatima Moreira de Melo en Raemon Sluiter willen een liefdesbaby


Fatima Moreira de Melo en Raemon Sluiter willen een liefdesbaby.
 
De twee voormalig topsporters Fatima Moreira de Melo (32) en Raemon Sluiter (33) zijn vastbesloten een gezin te stichten. "Wij denken aan volgend jaar."

Ook als het aan Raemon ligt duurt het niet lang voordat de twee samen gezellig achter de kinderwagen lopen. "Ik ben helemaal lijp van baby's. Na een bizar zware tijd waarin alles draaide om de dood, voelt het alsof de tijd voor kinderen nu is aangebroken."

Raemon duidt hiermee op zijn nichtje Luna die in 2008 op vierjarige leeftijd overleed aan een hersentumor. Deze tragische gebeurtenis viel de oud-tennisser zwaar. "Ik was volledig doorgedraaid en depressief."

Maar dankzij de hulp van zijn vriendin Fatima Moreira de Melo klom de Rotterdammer langzamerhand uit de put. "Gelukkig kan ik eindelijk eens zeggen: 'ik heb een goed jaar achter de rug'", laat Raemon weten. "Ik kan weer genieten van het leven."

Ondanks de kinderwens hebben de twee nog geen trouwplannen. "Uiteraard hebben we het vaak over trouwen", onthult de voormalig hockeyster Fatima Moreira de Melo. "Maar daar zijn nog geen concrete plannen voor. Als ik met iemand trouw, dan is het met hem.”

Fatima Moreira de Melo, het liefje van tennisser Raemon Sluiter, maakt zich bij kans met een Jantje van Leien af van het huishouden.

"Soms dumpen we de was bij Raemons moeder", bekent de oud-hockeyster en pokerspeelster in Veronica Magazine. "En soms maken mijn ouders, als ze op ons huis gepast hebben, ons huis schoon. Ik houd niet zo van het huishouden."

Vorige maand gaf Chantal Janzen in De Telegraaf toe spijt te hebben van haar gewraakte opmerking over Fatima 'Wat kan die meid hockeyen he?'. De twee hebben hun geschil inmiddels bijgelegd, nadat Fatima Moreira de Melo in een cafeetje op Chantal afstapte en haar de hand schudde. Chantal: "Dat vond ik heel stoer van haar. Zand erover."

Fatima Moreira de Melo, die is afgestudeerd in strafrecht, is vanaf maandag met haar lover te zien in Op zoek naar geluk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten